RELACJE
INWESTORSKIE
A+ / A-

Raporty

16/2018 Zawarcie umowy ramowej określającej zasady nabycia urządzeń aparatury medycznej o znacznej wartości

Raport bieżący nr 16/2018

Data: 29 czerwca 2018 r., godz. 12:15

Temat: Zawarcie umowy ramowej określającej zasady nabycia urządzeń aparatury medycznej o znacznej wartości

Treść:

Zarząd Centrum Medyczne ENEL-MED Spółki Akcyjnej (dalej: „Spółka”) informuje o podpisaniu w dniu 29 czerwca 2018 r. pomiędzy Spółką a Philips Polska spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (dalej: „Philips”) umowy określającej zasady sprzedaży i dostawy urządzeń aparatury medycznej marki Philips oraz wyposażenia dodatkowego, które będą realizowane zgodnie z zamówieniami Spółki.

Na podstawie zawartej umowy Spółka jest uprawniona do złożenia zamówienia na sprzedaż i dostawę urządzeń aparatury medycznej marki Philips w jednym z dwóch wariantów. W ramach pierwszego wariantu Spółka jest uprawniona do zamówienia aparatu rezonansu magnetycznego Philips Ingenia 1.5T Omega HP (2 sztuki), aparatu rezonansu magnetycznego Philips Ingenia 3.0T (1 sztuka), Philips IntelliSpace Portal, Philips Endura Select 9’’ (1 sztuka), pakietu zewnętrznych usług marketingowo szkoleniowych oraz pakietu aparatów USG Philips Inno Sight (10 sztuk) za łączną cenę 15.911.143,51 zł netto (17.196.955,84 zł brutto). Z kolei w ramach drugiego wariantu Spółka jest uprawniona do zamówienia aparatu rezonansu magnetycznego Philips Ingenia 3.0T (2 sztuki), aparatu rezonansu magnetycznego Philips Ingenia 1.5T Omega HP (1 sztuka), Philips IntelliSpace Portal, Philips Endura Select 9’’ (1 sztuka), pakietu zewnętrznych usług marketingowo szkoleniowych oraz pakietu aparatów USG Philips Inno Sight (10 sztuk) za łączną cenę 16.832.256,51 zł netto (18.191.757,87 zł brutto).

Dostawa i instalacja urządzeń aparatury medycznej marki Philips ma nastąpić w terminie do 30 czerwca 2020 roku.

Umowa przewiduje, że Spółka nie jest zobowiązana do zakupu wszystkich sprzętów objętych ofertą Philips. Niezłożenie przez Spółkę któregokolwiek z zamówień określonych umową jest równoznaczne z odstąpieniem przez Spółkę od zakupu urządzenia i nie spowoduje naliczenia przez Philips jakichkolwiek kosztów lub kar z tytułu niezłożenia tego zamówienia.

Umowa przewiduje obowiązek zapłaty przez Philips na rzecz Spółki kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% ceny netto danego urządzenia aparatury medycznej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze w wysokości 0,2% ceny netto danego urządzenia aparatury medycznej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w usunięciu wad, za opóźnienie w usunięciu wad ujawnionych w okresie gwarancji w wysokości i na zasadach opisanych w załącznikach do umowy oraz za rozwiązanie umowy z winy Philips w wysokości 15% łącznej ceny netto przedmiotu umowy. Jednocześnie zastrzeżono, że łączna wysokość kar umownych ograniczona jest do kwoty odpowiadającej 15% łącznej ceny netto przedmiotu umowy. Powyższe nie wyłącza uprawnienia Spółki do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych.

Nabycie urządzeń aparatury medycznej marki Philips zostanie sfinansowane częściowo ze środków własnych Spółki, a częściowo ze środków pozyskanych z kredytu udzielonego przez instytucję finansową.

Podpisy osób uprawnionych do reprezentowania:

1. Jacek Jakub Rozwadowski, Prezes Zarządu, 29.06.2018 r.