RELACJE
INWESTORSKIE
A+ / A-

Raporty

14/2018 Powołanie członków Rady Nadzorczej na kolejną kadencję

Raport bieżący nr 14/2018

Data: 28 czerwca 2018 r., godz. 18:06

Temat: Powołanie członków Rady Nadzorczej na kolejną kadencję

Treść:

Zarząd Centrum Medyczne ENEL-MED Spółki Akcyjnej (dalej: Spółka) informuje, że z dniem odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki, zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok obrotowy 2017, tj. z dniem 28 czerwca 2018 r., wygasną mandaty następujących członków Rady Nadzorczej:

– Anny Marii Rozwadowskiej,

– Anny Piszcz,

– Zbigniewa Wojciecha Okońskiego,

– Adama Augustyna Ciuhaka,

– Andrzeja Henryka Sałasińskiego.

W dniu 28 czerwca 2018 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki postanowiło z początkiem dnia 29 czerwca 2018 r. powołać w skład Rady Nadzorczej następujące osoby:

– Annę Marię Rozwadowską,

– Annę Piszcz,

– Zbigniewa Wojciecha Okońskiego,

– Adama Augustyna Ciuhaka,

– Andrzeja Henryka Sałasińskiego.

Członkowie Rady Nadzorczej, nowej kadencji powołani zostali zgodnie z § 15 ust. 4 Statutu Spółki na 3-letnią kadencję wspólną a ich mandaty wygasną z dniem odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, zatwierdzającego sprawozdanie finansowego za rok 2020.

Anna Maria Rozwadowska – absolwentka Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej. Zajmowała stanowisko Wiceprezesa i Członka Zarządu. Rozwinęła Centrum Stomatologii ENEL-MED. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu podmiotami działającymi na polskim rynku ochrony zdrowia. Przez wiele lat współpracowała przy tworzeniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem pod nazwą Centrum Medyczne ENEL-MED Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Adam Stanisław Rozwadowski funkcjonującym na rynku ochrony zdrowia od 1993 r. Pełniła funkcję Dyrektora Kliniki, w której funkcjonowała stomatologia, laboratorium protetyczne oraz rehabilitacja. W latach 2005-2009 była pełnomocnikiem dyrektora ds. kontraktów w podmiocie działającym na rynku ochrony zdrowia (do 31.07.2008 r. w „Centrum Teleradiologii ENEL-MED” sp. z o.o. a od 01.08.2008 r. w Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.). Jest związana z Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. od początku istnienia tej Spółki. W latach 2006-2009 pełniła funkcję Członka Zarządu tej Spółki. Zarządzała Departamentem Operacyjnym, gdzie odpowiadała za zapewnienie efektywności jakościowej i finansowej funkcjonowania oddziałów Spółki, jakości obsługi pacjenta oraz koordynowanie nowo otwieranych oddziałów. Rozwinęła Centrum Stomatologii ENEL MED. W latach 2005-2015 pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu w Centrum Medyczne ENEL-MED sp. z o.o., spółce, której głównym przedmiotem działalności był wynajem nieruchomości na potrzeby ochrony zdrowia. Od 2009 r. pełni funkcję Przewodniczącej Rady Nadzorczej Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. Jako Przewodnicząca Rady Nadzorczej aktywnie wykorzystuje wiedzę i umiejętności nabyte podczas zarządzania podmiotami działającymi na polskim rynku ochrony zdrowia, sprawując w ramach Rady Nadzorczej nadzór i kontrolę nad działalnością prowadzoną przez Spółkę. Z dniem 8 czerwca 2017 r. została powołana w skład Komitetu Audytu Spółki. W 1994 r. powołała do życia Ośrodek Szkolenia Podyplomowego dla Stomatologów, który kształcił specjalistów z całego kraju. Doświadczenie zawodowe pozwoliło jej na nabycie bogatej wiedzy i umiejętności w branży ochrony zdrowia.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Maria Rozwadowska jest zatrudniona w Enel Invest sp. z o.o. (spółka zależna od Spółki), zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Anna Maria Rozwadowska oświadczyła, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazała, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Anna Piszcz – absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, doktor habilitowany nauk prawnych, pracownik Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku od 2006 r. Początkowo, jako Asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego, a w latach 2006-2015 Adiunkt w Katedrze Prawa Gospodarczego Publicznego. Od października 2015 r. profesor Uniwersytetu w Białymstoku, p.o. Kierownika Katedry Prawa Gospodarczego Publicznego. Radca prawny. W latach 2010-2012 partner Kancelarii Radców Prawnych Bieluk i Partnerzy. W latach 2014-2017 wchodziła w skład Rady Doradczej przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Z dniem 8 czerwca 2017 r. została powołana w skład Komitetu Audytu Spółki i powierzono jej funkcję Przewodniczącego Komitetu Audytu Spółki.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Piszcz jest zatrudniona na Uniwersytecie w Białymstoku, zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Anna Piszcz oświadczyła, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazała, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Piszcz spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Zbigniew Wojciech Okoński – absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim i Akademii Rolniczej w Szczecinie. Dodatkowo w 1996 roku ukończył program szkoleniowy Global Leadership Program na Wydziale Business Administration na Uniwersytecie Michigan. Wszechstronną praktykę menadżerską zdobywał w holdingach inwestycyjnych, firmach handlowych, instytucjach finansowych, a także angażując się w działalność społeczną i polityczną. Piastował funkcję dyrektora ds. koordynacji handlowej i członka zarządu w Elektrim S.A., przewodniczącego Rady Nadzorczej BRE Bank S.A. oraz Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych. W latach 1998-2007 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Prokom Investments. Jako wiceprezes Prokom Investments S.A. stworzył od podstaw segment deweloperski grupy. Wśród znaczących osiągnięć należy wymienić rozwój koncepcji, pozyskanie partnerów oraz nadzór/zarządzanie realizacją najnowocześniejszego w Europie Środkowo-Wschodniej projektu urbanistycznego – Miasteczko Wilanów. W latach 1990-1995 był zaangażowany w działalność polityczną. Piastował funkcję Ministra Obrony Narodowej, a wcześniej Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Współpracy Gospodarczej z Zagranicą. W latach 2011-2013 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Od 2007 roku Zbigniew Wojciech Okoński jest Prezesem Zarządu ROBYG S.A., spółki specjalizującej się w realizacji projektów mieszkaniowych, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych od listopada 2010 r.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Zbigniew Wojciech Okoński jest Prezesem Zarządu ROBYG S.A., zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Zbigniew Wojciech Okoński oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Zbigniew Wojciech Okoński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Adam Augustyn Ciuhak – absolwent Wydziału Ekonomiki i Organizacji Produkcji (specjalizacja Ekonomika i Organizacja Przemysłu) Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doradca podatkowy. Prezes Zarządu Strategia Audit sp. z o.o., Grupy Strategia sp. z o.o., Strategia Whitehouse sp. z o.o., Strategia Tax sp. z o.o., Strategia Finance sp. z o.o., Strategia Consulting sp. z o.o., Fundacji Strategia dla Polski sp. z o.o. Komplementatiusz Grupa Strategia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Ciuhak Kancelaria Prawna sp.k. Prokurent w Winiarczyk Audit sp.k. Członek Rady Nadzorczej Euroimplant S.A. w upadłości likwidacyjnej. Rozpoczął karierę w 1993 r. w BDO Polska sp. z o.o., obejmując stanowisko Starszego Asystenta Biegłego Rewidenta, które obejmował do roku 1998. W latach 1998-2000 Dyrektor Finansowy w Animex S.A. Od 2000 r. także Doradca Prezesa Zarządu w Animex S.A. Z dniem 8 czerwca 2017 r. został powołany w skład Komitetu Audytu Spółki.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność wykonywana przez Adama Augustyna Ciuhaka poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Adam Augustyn Ciuhak oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Adam Augustyn Ciuhak spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości oraz badania sprawozdań finansowych.

Andrzej Henryk Sałasiński – absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (1992 r.). Z dniem 3 sierpnia 2016 r. powołany na członka zarządu spółki Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. Od 2013 r. do czerwca 2016 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu w spółce Fundusze Inwestycji Polskich TFI S.A. Uprzednio od grudnia 2008 r. do grudnia 2012 r. pełnił funkcję Dyrektora Biura Finansowego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A./PZU Asset Management S.A. W latach 2003-2008 był Głównym Specjalistą w Zespole Finansowym Agencji Nieruchomości Rolnych. Od października 1998 r. do kwietnia 2003 r. pełnił funkcję Dyrektora Finansowego w spółce DWWS S.A., zajmującej się działalnością wydawniczą. W okresie od kwietnia 1996 r. do września 1998 r. był Koordynatorem ds. finansów w AGA Gaz sp. z o.o., zajmującej się produkcją i dystrybucją gazów technicznych. Od września 1993 r. do kwietnia 1996 r. był Dyrektorem Działu Zagranicznego w Banku Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych S.A. Od czerwca 1992 r. do sierpnia 1993 r. zajmował stanowisko Specjalisty ds. finansów w INTERBANK S.A. W roku 2007 złożył z wynikiem pozytywnym egzamin do państwowego zasobu kadrowego przeprowadzany przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność wykonywana przez Andrzeja Henryka Sałasińskiego poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Andrzej Henryk Sałasiński oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Andrzej Henryk Sałasiński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości.

Podpisy osób uprawnionych do reprezentowania:

1. Jacek Jakub Rozwadowski, Wiceprezes Zarządu, 28.06.2018 r.