hero-image
20.05.21

enel-med po raz kolejny uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi

enel-med po raz kolejny uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi

W XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów enel-med został uhonorowany tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2021.

W badaniu satysfakcji konsumentów Polskiego Programu Jakości przenalizowane zostały opinie osób, które w ciągu całego roku 2020 oceniły kilkadziesiąt tysięcy firm za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Na tej podstawie wyłonionych zostało 187 firm, które uzyskały w poszczególnych kategoriach największą liczbę opinii. Następnie w badaniu ankietowym CAWI respondenci ocenili ich jakość obsługi oraz stopień rekomendacji danej firmy. Ocenie podległo 5 obszarów szczegółowych: wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena i asortyment.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2021 to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, zwłaszcza w kontekście obecnej sytuacji epidemiologicznej – mówi Jacek Rozwadowski, Prezes Zarządu Centrum Medycznego ENEL-MED. S.A. To był rok ogromnych wyzwań, zwłaszcza w obszarze opieki medycznej, z którymi musieliśmy się zmierzyć. Dostosować się do nowych warunków, nie obniżając poziomu obsługi Pacjentów. Widząc badania składające się na Polski Program Jakości Obsługi wiem, że sprostaliśmy temu zadaniu. Jestem wyjątkowo dumny z faktu, ze na tle konkurencji wyróżniamy się pod względem uprzejmości i zachowania personelu. W trudnych czasach, gdy kontakt twarzą w twarz jest mocno utrudniony, ocena dotycząca relacji interpersonalnych jest dla nas bardzo ważna.

Dziękujemy za wszystkie głosy!