Na podstawie ponad 94 tysięcy opinii klientów zgromadzonych wokół portalu jakoscobslugi.pl, wyłonione zostały Gwiazdy Jakości Obsługi. Elitarne grono Gwiazd obejmuje firmy, które prezentują najwyższe standardy obsługi, osiągnęły wysoki wskaźnik NPS i są rekomendowane przez konsumentów na 2018 rok. Nagroda, która potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta trafiła w ręce naszego zespołu, a odebrała ją Małgorzata Żach-Wieja, Dyrektor Operacyjny.
To dla nas ogromne wyróżnienie, cieszymy się, że po raz kolejny otrzymaliśmy Gwiazdę jakości obsługi. Wysoka jakość świadczenia usług to dla nas priorytet a nagroda jest miłym potwierdzeniem naszej codziennej pracy. Prowadząc nieustanny dialog z klientami doskonalimy procesy obsługowe i wprowadzamy udogodnienia jak np. aplikację mobilną czy e-wizyty. A to doceniają nasi pacjenci. – komentuje Małgorzata Żach-Wieja, Dyrektor Operacyjny.
Na co dzień monitorujemy poziom satysfakcji naszych pacjentów z obsługi korzystając z niezależnego systemu. W tych badaniach tylko w zeszłym roku wzięło udział ponad 75 tys. pacjentów. Średnia łączna ocena zadowolenia to 5,49 w 6 stopniowej skali co jest ogromnym osiągnięciem.
Dziękujemy za wszystkie głosy!