enel-med w tym roku wdrożył aplikację mobilną, usługi telemedycyny, platformę do zarządzania dla klientów B2B oraz udostępnił e-sklep. To bardzo dużo, tym bardziej cieszymy się z otrzymanej nagrody!
Wygraliśmy dzięki najbardziej kompleksowej aplikacji mobilnej na polskim rynku, która poza możliwością rejestracji na wizytę daje możliwość skorzystania z rozbudowanej oferty e-wizyt, dostępu do portalu contentowego enel-zdrowie, czy rankingu lekarzy. Poza tym aplikacja ułatwia korzystanie z usług enel-med dzięki m.in. funkcjom zdalnej rejestracji, odbierania wyników przeprowadzonych badań czy sprawdzania zaleceń lekarskich.
W ciągu pierwszych 4 miesięcy naszą aplikację pobrano ponad 41 tys. razy a dynamika liczby pobrań stale rośnie. Kompleksowość aplikacji to jedno ale z punktu widzenia naszych pacjentów najważniejsze jest customer journey i tym pobiliśmy swoich konkurentów. Po tak krótkim czasie od wdrożenia, ponad 10% wszystkich wizyt jest już umawianych poprzez aplikację a przeszło 14% ogólnej liczby pacjentów korzysta ze zdalnej rejestracji w oddziale za pomocą aplikacji nie musząc podchodzić do recepcji – to bardzo wygodne.
„Dzisiejszy model poszukiwania informacji przez klientów obejmuje przede wszystkim uzyskanie dostępu do oferty z poziomu telefonu. Mając tego świadomość postawiliśmy przede wszystkim na użyteczność aplikacji oraz innowacyjne funkcjonalności. Skrupulatne prace nad User Experience zaowocowały niezwykle intuicyjną aplikacją, która w wygodny sposób umożliwia zarządzanie swoim zdrowiem” – skomentował start aplikacji Jacek Rozwadowski, Wiceprezes Grupy Enel-Med.
W tym roku Centrum Medyczne Enel-Med otrzymało również Gwiazdę Jakości Obsługi, wyróżnienie najlepszego Pracodawcy oraz produktu dla MSP wg gazety finansowej oraz zajęło 4 miejsce w rankingu Most Attractive Employers Universum w kategorii Medycyna i Farmacja.