Uzyskaliśmy najwyższe oceny konsumentów w przeprowadzonym badaniu na multiplatformie jakoscobslugi.pl i w badaniu CAWI, pozytywnie wyróżniliśmy się na tle wyników w naszej branży i spośród 45 000 firm, które były oceniane podczas konkursu! Nagroda, która potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta to dla nas ogromna radość.
Nagroda jest miłym potwierdzeniem naszych wyników badań satysfakcji pacjenta. W ostatnich miesiącach zapytaliśmy ponad 50 tys. klientów o poziom zadowolenia ze świadczonych przez nas usług i uzyskaliśmy wynik 5,51 w 6 stopniowej skali oceny. To olbrzymi sukces całej firmy i prawdziwy powód do dumy. Cieszy nas też fakt, że nasi pacjenci chcą się dzielić z nami swoimi opiniami, bo wskaźnik zwrotu ankiet to ponad 27 %. Prowadząc taki dialog ze swoimi klientami jesteśmy w stanie ciągle doskonalić procesy. – Jacek Rozwadowski, Wiceprezes CM Enel-Med
Dziękujemy wszystkim klientom za oddanie głosów, za wszystkie komentarze oraz docenienie naszej obsługi klienta!
CM Enel-Med