Opinię dotyczącą jakości świadczonych usług przez enel-med możesz przekazać oceniając zrealizowane wizyty – w systemie on-line – lub przez formularz kontaktowy oraz pisząc do nas na adres opinie@enel.pl. W przypadku wyrażenia zgody, również w trakcie telefonicznej ankiety po realizacji usługi.
Jeżeli masz zastrzeżenia do wykonanej usługi napisz do nas przez formularz kontaktowy, na adres: opinie@enel.pl, na formularzu dostępnym w recepcji każdego oddziału lub listownie na adres siedziby spółki Centrum Medycznego ENEL-MED SA.
W zgłoszeniu podaj:
- dane osobowe pacjenta (w celu identyfikacji): imię i nazwisko, data urodzenia lub PESEL,
- dane kontaktowe: adres e-mail, telefon kontaktowy;
- przedstawienie sytuacji będącej przedmiotem zgłoszenia (czas i miejsce, personel, którego dotyczy zgłoszenie oraz opis problemu);
- dane osoby zgłaszającej, jeśli jest składana w imieniu pacjenta.
Odpowiedź jest udzielana – bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 30 dni od dnia jej przyjęcia – pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, lub osobie posiadającej stosowne upoważnienie pacjenta.