Pakiety medyczne to jeden z najtrudniejszych w sprzedaży produktów w ofercie brokerów i agencji ubezpieczeniowych. Na co warto zwrócić uwagę, żeby okazały się sukcesem sprzedażowym?
Patrycja Matwijiszyn, Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Centrum Medycznym ENEL-MED: Warto zacząć od poszukania odpowiedniego partnera. Przede wszystkim takiego, który ma doświadczenie w ofertowaniu usług medycznych i współpracy z brokerami. W związku z tym, że z jednej strony jesteśmy pracodawcą dla ponad 4 tys. osób, a z drugiej współtworzymy z naszymi klientami rozwiązania okołozdrowotne, mamy unikalne know-how. Od ponad trzech dekad prowadzimy badania rynkowe, mamy ogromną wiedzą na temat tego, czego oczekują firmy i ich pracownicy. I chętnie tą wiedzą dzielimy się z naszymi partnerami. Organizujemy webinary oraz szkolenia certyfikowane, w których brokerzy chętnie biorą udział. Pomagamy dobrać najbardziej odpowiednie rozwiązania dla firm, uwzględniając przy tym specyfikę branży czy wyzwania, przed którymi stoją.
Co więcej, mamy specjalny dział tylko do współpracy z brokerami, który ma ogromne doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi z branży ubezpieczeniowej i zna specyfikę ich biznesu. Chcemy być doradcą, który pomoże wypracować rozwiązanie, satysfakcjonujące naszego wspólnego klienta. Bo zawsze najlepiej sprawdza się podejście partnerskie, inwestycyjne i zbieranie informacji zwrotnej.
enel-med jako pierwszy w branży przygotował specjalne narzędzie do współpracy z brokerami. Czym jest enel-stock?
P.M.: Dziś wszystkim zależy na czasie i szybkiej informacji zwrotnej, chcemy ułatwiać pracę naszym partnerom. Ten cel przyświecał nam, kiedy przygotowywaliśmy platformę enel-stock, która umożliwia brokerowi, agentowi wygenerowanie w czasie rzeczywistym spersonalizowanej oferty dla firmy, a następnie umowy i niezbędnych dokumentów. I to bez konieczności kontaktu z nami. enel-stock to odpowiedź na potrzeby samych brokerów, którzy mogą zamknąć sprzedaż abonamentowej opieki medycznej dla firm nawet w 24 godziny.
Na czym polega wyjątkowość produktów medycznych enel-med?
P.M.: Z przygotowanego przez nas raportu wynika, że dziś zdrowie jest dla Polaków najcenniejszą wartością. Aż 97 proc. uczestników badania podkreśla znaczenie troski o zdrowie członków rodziny, a 94 proc. dbanie o własny stan zdrowia. Dlatego nasze pakiety medyczne z jednej strony to dostęp do najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach, różnorodnych badań i zabiegów oraz kilkudziesięciu placówek medycznych w całej Polsce ze sprzętem najwyższej jakości. Z drugiej zaś, to łatwy dostęp do usługi, który dziś jest języczkiem uwagi. Możliwość rezerwacji wizyty online, zapisanie się na listę rezerwową, historia wizyt i recept – to wszystko pacjent znajdzie w jednej, intuicyjnej aplikacji enel-med.
Dziękujemy za rozmowę.